חיפוש
 
לדף הבית >>     דבורה אושפיז >>

איזה פלטפורמה הכי טובה בשביל שיווק דיגיטלי

 

מפרסם את העסק שלך ברשתות החברתיותבטח שאלת את עצמך במה הכי נכון להתמקד:  פייסבוק? טיקטוק? מה הכי כדאי כרגע?

 

היום יש כל כך הרבה אפשרויות ובאמת קצת קשה לבחור בפלטפורמה הנכונה ביותר לשיווק העסק.
יש יותר מדרך אחת לעשות שיווק דיגיטלי איכותי :)
הדבר החשוב ביותר שצריך לזכור זה שזה צריך להיות פשוט וכייף!
אם אתם לא אוהבים פלטפורמה מסוימת, עדיף לא לפרסם בה!

אז בואו נבין מה האופציות ומה הדבר הנכון ביותר עבורך:
הרשמות המובילות היום בישראל הן: פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב ולינקדאין.
(מזל שאנחנו לא אמריקאים, להם יש עוד 10 לפחות...).

אידיאלית?
אתם רוצים להופיע בכל הרשתות האלו!
העניין הוא שזה לוקח ה-מ-ו-ן זמן...
אתם יכולים לעבוד עם CANVA (זה קישור להרשמה) שמאפשרים שיתוף ישיר לחלק מהרשתות.
אפשרות נוספת היא לשלם למזכיר/ה או עובד לפי שעה שיעלה את התכנים שלך לרשתות השונות, מה שמשאיר לך רק את הכתיבה והצילום של התכנים ואל ההתעסקות בהעלאת התוכן (מה שלוקח המון זמן לפעמים).

גישה נוספת היא פשוט לבחור את הפלטפורמה המרכזית שאת.ה פועלים בה.
במידה ואתם עושים הכול לבד ואין לכם צוות שעוזר לך, אני ממליץ להתמקד ברשת אחת או 2 לכל היותר לניהול השיווק הדיגיטלי שלכם.

בחיתוך גס מאוד, זו חלוקת הקהל בין הפלטפורמות:

חשוב לדעת שהקהל בפלטפורמות משתנה כל הזמן! 
אני נותן כאן הכוונה כללית שיכולה להשתנות.

טיקטוק - קהל צעיר
אינסטגרם - קהל היופי (קוסמטיקה למשל) וגיל ההתבגרות
פייסבוק - קהל מבוגר
לינקדאין - קהל עסקי
יוטיוב - קהל צעד/מתבגר אבל יש גם קהל בוגר 

מה שאני ממליץ יותר מהכול זה להיכנס לרשתות השונות בתור משתמשת, לחוות אותן ולראות למה אתם הכי מתחברים.
אחרי שתראי מה הכי נוח וכייף לך - תבחרי ברשת הזו לשיווק העסק :)

 

יש לכם עוד שאלות לשי סגל יעוץ דיגיטלי? כנסו!

 

0528065656 

האתר שלי



רוצה לצ'וטט?
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים