חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - חיפה והצפון >>

שיווק דיגיטלי. איך בונים רשימת תפוצה מוצלחת

 

שיווק דיגיטלי: כותב המאמר הינו שי סגל, מומחה בתחום השיווק הדיגיטלי מאזור חיפה.  בניית רשימת תפוצה היא השקעה חשובה לכל עסק המעוניין בקשר ישיר ומתמשך עם לקוחותיו, בטור זה אסקור כמה טיפים חשובים לבניית רשימה תפוצה מוצלחת....

 

רשימה איכותית מאפשרת שיווק ממוקד, יצירת לידים חמים והעלאת המכירות. להלן מספר טיפים לבניית רשימת תפוצה מוצלחת:

1. הגדרת מטרה ברורה:
מה המטרה של רשימת התפוצה שלך? האם את רוצה להגדיל את המכירות, לשפר את נאמנות הלקוחות, או להשיק מוצר חדש?
מי הקהל שלך? הגדר את קהל היעד שלך בצורה מדויקת על מנת להתאים את המסרים וההצעות שלך.
2. יצירת תוכן איכותי ומעניין:
ספק ערך אמיתי: הצע תוכן חינמי ושימושי לקהל שלך, כמו מדריכים, טיפים, או מבצעים בלעדיים.
התאם את התוכן לקהל שלך: ודא שהתוכן רלוונטי ועונה על הצרכים והשאלות של הקהל שלך.
3. בניית טופסי הרשמה אטרקטיביים:
מקם את הטופס במקומות בולטים: באתר שלך, בדפי נחיתה, ברשתות החברתיות ובכל מקום רלוונטי אחר.
הציע תמריץ להרשמה: הצעה מיוחדת, הנחה או תוכן חינמי יכולים לעודד אנשים להירשם.
הפוך את הטופס לקצר ופשוט: אל תבקש יותר מדי פרטים מראש.
4. אופטימיזציה למובייל:
וודא שהטפסים שלך מותאמים למובייל: אנשים רבים גולשים באינטרנט מהטלפון שלהם, ולכן חשוב שהטופס יהיה נוח למילוי.
5. שימוש בכלי ניהול רשימות תפוצה:
בחר כלי מתאים: ישנם כלים רבים לניהול רשימות תפוצה, כמו Mailchimp, ActiveTrail ועוד.
עקוב אחר התוצאות: עקוב אחר אחוזי הפתיחה, הקליקים וההתמורות כדי לשפר את הקמפיינים שלך.
6. שמירה על קשר רציף:
שלח מיילים באופן קבוע: קבע לוח זמנים קבוע לשליחת מיילים, אך אל תציק לקהל שלך.
התאם את תדירות השליחה לקהל שלך: קהל אחד עשוי להעדיף מייל שבועי, ואילו קהל אחר ירצה מייל חודשי.
7. אישיות והתאמה אישית:
פנה לקהל שלך בשם: הוסף את שם הנמען במייל כדי ליצור תחושה אישית יותר.
התאם את המסרים: התאם את המסרים שלך לתחומי העניין של כל נמען.
8. הקפדה על חוקים:
חוק הספאם: הקפד לשלוח מיילים רק לאנשים שהסכימו לקבל אותם.
הגנה על הפרטיות: שמור על פרטיות המידע של הנרשמים.
9. ניתוח ושיפר:
עקוב אחר התוצאות: השתמש בנתונים כדי להבין מה עובד ומה לא.
שפר את האסטרטגיה שלך: התאם את האסטרטגיה שלך בהתאם לתוצאות.
טיפים נוספים:

השתמש בקישורים לקריאה לפעולה (CTA) ברורים ומזמינים.
הציע תוכן בלעדי למנויים ברשימת התפוצה.
ערוך תחרויות והגרלות כדי לעודד הרשמה.
שלב סיפורים אישיים במיילים שלך.
השתמש במגוון פורמטי תוכן (טקסט, תמונות, וידאו).
זכור: בניית רשימת תפוצה היא תהליך מתמשך. הקדש זמן ומאמץ לטיפוח הקשר עם המנויים שלך, ותראה תוצאות מצוינות.


יש לכם עוד שאלות לשווק דיגיטלי - שי סגל? כנסו!

052-8065656 המיניסייט שלי

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים