חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - חיפה והצפון >>

שיווק דיגיטלי. איך לפרסם באינסטגרם בצורה חכמה

 

כותב המאמר הינו שי סגל, מומחה בתחום השיווק הדיגיטלי מאזור חיפה. איזה סוגי פרסום יש באינסטגרם ואיך ניתן לשווק שם את העסק בצורה יעילה? על כך בטור הבא...

 

“מה, אתה לא באינסטגרם? כולם שם! איך אתה לא באינסטגרם? אתה לא קיים.”
כמה פעמים שמעת את המשפט הזה?
אני אישית שונא אותו.
כל פעם שיש טרנד חדש, אומרים לנו שאנחנו חייבים להיות שם, ולא משנה מה.
לא שאני אומר שאינסטגרם זה טרנד,
אבל בואו נניח בצד את ה”חייב” ונבין משהו חשוב:
בעולם העסקים והשיווק אין דבר כזה “חייב”.
הכוח מגיע מתוך מיקוד, ולא מתוך פזרנות.
ועדיין – אני רוצה להסביר לך איך לפרסם באינסטגרם בצורה חכמה ואפקטיבית 

שני סוגי הפרסום באינסטגרם

אז כשמדברים על איך לפרסם באינסטגרם, יש שני סוגים של פרסום:

  1. פרסום ממומן (PPC): כלומר להשקיע כסף שמביא חשיפה דרך מודעות ממומנות.
    אם זה מעניין אותך, כתבתי מאמר שמסביר את כל העניין כאן: מה זה PPC ואיך זה עוזר לפרסם את העסק
  2. שיווק אורגני/חינמי: כלומר לפרסם תוכן בעמוד שלך, מה שמביא חשיפה בלי לשלם.
    ובמאמר הזה, אנחנו נתמקד בחלק הזה.

איך לשווק באינסטגרם בצורה אורגנית?

1. צרו תוכן איכותי

התוכן הוא החלק החשוב ביותר בפרסום התוכן (בעיקר בפרסום אורגני)
אנשים מגיעים לעמודים שמעניינים אותם – לא רק כי מישהו אמר להם לעקוב.
זה יכול להיות כל דבר – פוסטים עם טיפים פרקטיים, סיפורים מהחיים, תמונות מקצועיות
או אפילו תוכן הומוריסטי שיגרום לקהל שלך להתחבר.
מה שחשוב הוא האיכות!
לא להוציא פוסטים “כי צריך”, אלא באמת לתת לגולשים ולעוקבים תוכן איכותי שיעניין אותם.

2. עקביות בפרסום

חשוב מאוד לשמור על עקביות.
אל תפרסם פעם אחת בחודש ותצפה שאנשים יזכרו אותך.
תבחר לוח זמנים שמתאים לך ותתחייב אליו.
בין אם זה פעם ביום או פעמיים בשבוע, הכוח מגיע מההתמדה והעקביות.
(אגב, פעמיים בשבוע זה המינימום שאני ממליץ עליו, פחות מזה פשוט לא אפקטיבי).

3. דיוק המסרים וקהל היעד

אחת הטעויות המרכזיות שאני רואה היא לפנות לכולם.
בכל חלק בשיווק, ובטח שבפרסום באינסטגרם, חשוב להבין למי אנחנו פונים?
מי הקהל שלנו? מי האנשים שצורכים את התוכן שלנו?
מה חשוב להם? מה מעניין אותם?
כשאנחנו מבינים מי הקהל, אנחנו יכולים באמת ליצור תוכן איכותי.

4. יצירת אינטראקציה עם העוקבים

אינסטגרם זה לא רק על לזרוק תוכן לעוקבים שלך ולשכוח מהם.
תשקיע באינטראקציה איתם – תגיב לתגובות שלהם, שאל שאלות, תעשה סקרים בסטוריז.
זה יוצר קשר אמיתי ומחזק את המעורבות בעמוד שלך.

5. שיתוף סטורי

סטוריז הם דרך מעולה לשמור על קשר עם הקהל שלך באופן יומיומי.
הם לא צריכים להיות מושלמים כמו הפוסטים עצמם – זו הזדמנות לשתף את הדברים הקטנים שקורים בעסק שלך ולהיות יותר אישי.

לסיכום

אם תתמיד ותיצור תוכן איכותי ומחובר לקהל שלך, אינסטגרם יכול להיות כלי חזק שימשוך לקוחות לעסק שלך מבלי שתצטרך להשקיע המון כסף בפרסום ממומן.
רוצה לדעת עוד על איך לפרסם באינסטגרם בצורה חכמה? הצטרף להדרכה שלי בלינק הזה!


יש לכם עוד שאלות לשווק דיגיטלי - שי סגל? כנסו!

052-8065656 המיניסייט שלי

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים