חיפוש
 
לדף הבית >>     אריאלה לבבי >>

חשיבות השמירה על העור בגיל השלישי

 

”העור הוא אחד האיברים הגדולים יותר בגוף האדם והוא מתפקד כהגנה מפני מזהמים, וויסות חום הגוף ועוד. חלק מתהליך ההזדקנות גורם לעור להזדקן גם הוא ולאבד חלק מתכונותיו. קל לנו לראות את השינויים בעור הפנים ובכפות הידיים שלנו, דרך קמטים, אבל למעשה העור בכל הגוף עובר תהליך דומה...” - להמשך קריאה, כנסו...

 

מקובל לחשוב שעור יבש או קמטים הם בעיה קוסמטית בלבד, אבל עור דק יותר גם פגיע יותר וחשוף לפגיעה של זיהומים, גורם לגרד ועלול להתפתח לפצעים.

מה קורה לעור בגיל השלישי?

פחות קולגן: כאמור כמות הקולגן יורדת בצורה משמעותית (פרוק הקולגן מהיר יותר מייצורו) והעור פחות גמיש ובריא. הוא מחלים לאט יותר ונפגע מהר יותר. אם בעבר שריטות או פצעים נרפאו מהר כעת לוקח להם יותר זמן להחלים.
ירידה בשומן העורי: ישנה ירידה ביצור השומן העורי. בלוטות החלב מתנוונות, הן לא מייצרות מספיק שומן עורי בשביל לכסות את כל שטח העור. ירידה בשומן העורי הופכת את העור לדק יותר ולכן שוב פגיע יותר.
פחות חומצה היאלרונית:  מגיל 60 ואילך העור מאבד את החומצה ההיאלרונית, אשר סופחת מים ואחראית על המרכיב המימי של הלחות. העור נראה יבש יותר ופחות לח.
סיבי העור מתפרקים: שינויים כרונולוגיים החלים בגופנו כאשר אנו מתבגרים גורמים לתאים להתנוון, הסיבים מתפרקים מה שגורם לעורנו להראות מוכתם ורפוי. העור נהפך יותר שברירי, יבש ונחבל בקלות.
גם למקורות חיצוניים יש השפעה על העור. השמש למשל פוגעת בעור והפגיעות שלה יכולות לצוץ שנים לאחר החשיפה. אולי אהבתם להשתזף אבל נזקי השמש, מביאים לשינויים גם במרקם העור, העור יבש  יותר וגם מהווה סכנה גדולה יותר למצבים ממאירים.
השפעה נוספת יש גם לנטילת תרופות. לדוגמא תרופות לטיפול בלחץ דם, טיפול בכולסטרול ועוד. משפיעים גם על העור.
טיפוח לאורך זמן יתן לנו עור נעים למגע ומראה. לא לחכות לנזקים, זה לא נעים להביט במראה ואנו רוצים חיבוקים מהסביבה
מסקנה- טיפוח ותחזוקה זו חובה בכול גיל ולאורך החיים לחברת ג’נס גלובל מוצרים בביוטכנולוגיה ייחודית שנולדה מטכנולוגיית תאי גזע בוגרים ובנוסף תוספי תזונה ששומרים על כלי הדם חילוף חומרים והשפעה מהפנים החוצה

לפרטים נוספים, צרו איתי קשר,
אריאלה לבבי דוידוב

יש לכם עוד שאלות לאריאלה לבבי יועצת יופי? כנסו!

054-7370758

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים