חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חיפה והסביבה >>

יהב בכנס הנדל”ן שנערך בחיפה:” יחד נצעיד את חיפה קדימה ונבנה עיר מודרנית שתהיה מודל לחיקוי”

 

ראש עיריית חיפה, יונה יהב, נשא הבוקר את נאום הפתיחה בכנס הנדל”ן הגדול שנערך היום באצטדיון העירוני סמי עופר, בהשתתפות מאות יזמים, קבלנים, שמאים ובעלי עניין.

 

יהב אמר בנאומו:" חיפה, עיר בעלת פוטנציאל אדיר להתחדשות עירונית.
אני מברך את כל באי הכנס, בכירי עולם הנדל"ן, מקבלי ההחלטות, גורמי המקצוע הטובים ביותר, יזמים, אדריכלים, מהנדסים, עורכי דין, שמאים, מובילי דעת קהל ועוד. כולכם הגעתם לכאן היום מתוך הבנה עמוקה של החשיבות הטמונה בפיתוח ערים, בבניית עתיד משגשג ובחיזוק הכלכלה הישראלית.
חיפה, עיר יפהפייה ועתיקה, עומדת בפני צומת דרכים. אנו חווים התעוררות משמעותית בתחום הנדל"ן, וזאת לצד אתגרים רבים. אני מאמין שעבודה משותפת, בשיתוף פעולה מלא בין עיריית חיפה, חברות הבנייה, המתכננים וכל הגורמים הרלוונטיים, היא המפתח להצלחה.
האינטרס של כולנו כאן משותף: בניית עיר טובה ונכונה, עיר שתהיה בית עבור כולנו, עיר שתתאים לא רק להווה אלא גם ותשים את היסודות לעתיד טוב יותר עבור הדורות הבאים.
עיר שתציע איכות חיים גבוהה, דיור בר השגה, תחבורה ציבורית יעילה, שטחים ירוקים ופיתוח כלכלי משגשג.
אני מאמין שביחד, נוכל להפוך את החזון למציאות.
אני פותח את שערי העיר בפניכם, ומזמין אתכם לשיתוף פעולה פתוח ושקוף. יחד, נוכל להוביל את חיפה קדימה, ולבנות עיר מודרנית, יפהפייה ומתקדמת, שתהווה מודל לחיקוי עבור ערים אחרות בישראל וברחבי העולם."

קרדיט צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים