חיפוש
 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

בעלי עסקים בחיפה והסביבה? קבלו דרך מעולה לשיווק המוצרים שלכם!

 

לאחר שהחלטתם לצאת לדרך עם ייצור מדבקות בגלילים למוצר שלכם, אנחנו רוצים להמליץ לכם על בית הדפוס המוביל בתחום. דפוס כנרת הינו דפוס שקיים כבר למעלה מ 84 שנים! בדפוס כנרת מתמחים בייצור מדבקות בגלילים לכל תחומי התעשייה!

 

בעלי עסקים רבים יודעים שלשווק מוצר חדש ללקוחות חדשים או קיימים יכולה להיות משימה לא פשוטה בכלל. בדרך כלל השיווק עובד בצורה של ניסוי ותהייה. מנסים כמה דרכים שונות לשיווק המוצר, רואים מה מצליח יותר ומה מצליח פחות, מסננים את דרכי הפעולה וכך מגיעים  לדרכים הנכונות ביותר לשיווק המוצר.

בתוך כל התהליך הזה, ישנה דרך שיווק אחת שאותה אין צורך לנסות, היא פשוטה, יעילה ותורמת לשיווק המוצר ברמה הגבוהה ביותר!

על מה אנחנו מדברים? אנחנו כמובן מדברים על מדבקות בגלילים

מה הם מדבקות בגלילים?

מדבקות בגלילים הם הדבר הראשון בהם אתם נתקלים כאשר אתם רואים מוצר! מדבקות בגלילים הן אותן המדבקות אשר מודבקות על המוצרים ומספקות את כל המידע על המוצר. הן מגידות בגדלים שונים, עיצובים שונים וחומרים שונים להתאמה מקסימלית למוצר אותו רוצים לשווק

איך מדבקות בגלילים עוזרות בשיווק המוצר?

כאמור, מדבקה בגליל היא הדבר הראשון שפוגש את העין שלכם, ויש לכך משמעות רבה ואפילו קריטית בהחלטת הקונה, האם לרכוש דווקא את המוצר שלכם או להמשיך הלאה למוצר אחר. בין היתר מה שיכול להשפיע על החלטת הלקוח הפוטנציאלי

  • תוכן המדבקה – האם המידע על המדבקה מעביר ללקוח בדיוק את מה שהוא חיפש במוצר
  • עיצוב המדבקה – האם העיצוב קולע למוצר עצמו. עיצוב מדבקה לבקבוק יין שונה לחלוטין מעיצוב מדבקה בגליל אריזה של סבונים

 

מה היתרונות הגדולים של  מדבקות בגלילים?

ישנם מגוון רחב של יתרונות בשימוש נכון במדבקות בגלילים, הנה כמה מהם!

  • שיווק ישיר – היתרון הראשון וגם בחשוב מכולם הוא השיווק הישיר. באמצעות שימוש במדבקות בגלילים ניתן להעביר את המסר ישר אל הלקוח עצמו כאשר הוא ניגש למוצר בסופר או באתר האינטרנט ולא צרך צד שני או שלישי. יתרון גדול מאוד!
  • יתרונות המוצר – על המדבקה בגליל ניתן לציין את כל היתרונות שיש למוצר על פני המתחרים! לדומה: מחיר אטרקטיבי / איכויות ועוד
  • מבצעים – בנוסף ניתן להוסיף מבצעים מיוחדים על המוצר שיתפסו את העין וירמו ללקוח לרכוש דווקא את המוצר שלכם
  • מינוף - יתרון חשוב מאוד במדבקות בגלילים הוא היכולות למנף את המוצר לרכישת מוצרים נוספים . ניתן להציג על המדבקה מוצרים משלימים / נוספים ובכך ליצור מינוף באופן ישיר מול הלקוח!

לסיכום

מדבקות בגלילים הם מוצר שלא ניתן לוותר עליו כאשר רוצים לשווק מוצר ברמה הגבוהה ביותר ויש לשלבו עם שיטות שיווק נוספות!

לאחר שהחלטתם לצאת לדרך עם ייצור מדבקות בגלילים למוצר שלכם, אנחנו רוצים להמליץ לכם על בית הדפוס המוביל בתחום. דפוס כנרת הינו דפוס שקיים כבר למעלה מ 84 שנים! בדפוס כנרת מתמחים בייצור מדבקות בגלילים לכל תחומי התעשייה!

בהצלחה! 

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים