חלומות מתגשמים: סוכנות צחי ואזנה קידס מובילה את הדור הצעיר לדוגמנות ומשחק
חלומות מתגשמים: סוכנות צחי ואזנה קידס מובילה את הדור הצעיר לדוגמנות ומשחק, הנחשבת לגדולה והמצליחה בישראל מזה עשור שנים, חתומה על הצלחות רבות לאורך השנים
חלומות מתגשמים: סוכנות צחי ואזנה קידס מובילה את הדור הצעיר לדוגמנות ומשחק, הנחשבת לגדולה והמצליחה בישראל מזה עשור שנים, חתומה על הצלחות רבות לאורך השנים. הבעלים, צחי ואזנה, מסביר איך זה קורה ילדים זה שמחה כבר אמרו חכמים. אי אפשר להתעלם בעשורים האחרונים מהעובדה שילדים ובני נוער הם חלק אינטגרלי מתעשיית הבידור ובפרט בעולמות הדוגמנות והמשחק. יופי, כישרון והתאמה מנטלית, הם המרכיבים המרכזיים להצלחה. סוכנות צחי ואזנה קידס, שבתקופה האחרונה עברה למשכן חדש ומפואר במגדלי רובינשטיין במרכז ת"א, סוללת מזה עשור לילדים וילדות מגיל שנה ועד גיל 15 את הדרך להצלחה בעולם הדוגמנות והמשחק. את הטאלנטים של הסוכנות ראיתם בקמפיינים של חברות האופנה המצליחות ביותר ובהן: פוקס, שילב, הוניגמן, קיווי,פפאיה,תמנון,טיקולי,האגיס, מלאנז’,מיננה,באבלס ועוד רבים וטובים. אין עוד סוכנות בארץ, שבה ניתן למצוא היצע כה גדול ואיכותי של טאלנטים וטאלנטיות מבחינת פרמטרים של גילאים, מראה וגובה. נולד לצלם ולקדם בשונה מהרבה צעירים בגילאי העשרה, צחי ואזנה ידע בשלב מוקדם מה ייעודו בחיים. החיבור לצילום אופנה קרם עור וגידים ולמעלה משני עשורים וחצי שהוא חזק בעשייה. אז איך הכל התחיל והתפתח? צחי ואזנה משתף: "עוד מהצבא, כששירתתי ביחידה קרבית, ידעתי שאני רוצה להיות צלם אופנה. ראיתי הפקות בכל מיני מגזינים וידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיי. למדתי במשך שנה, התמחיתי והתמקצעתי, בניתי תיק עבודות. ידעתי מה אני רוצה מעצמי. אני טיפוס משימתי, אסרטיבי וממוקד מטרה בכל שלב. התחלתי את הקריירה לפני 25 שנים כצלם אופנה מהמובילים בישראל וכבעל סטודיו, עבדתי עם מיטב הדוגמניות בארץ ובהן: עדי הימלבלוי, שירלי בוגנים, אגם רודברג ועדן פינס, לקחתי חלק בקמפיינים של המון חברות ידועות כגון :ספידו,דיאדורה,מאק, סקרה, איל מקיאג’, מגזין לאישה, רשת מלונות דן,וכו’..... בעשור האחרון החלטתי שאני רוצה ללכת קצת יותר אחורה, לטפח את הדור הבא של ישראל ומתוך זה נולד הרעיון". על תהליכי ההתפתחות של הסוכנות מוסיף ואזנה: "לאורך השנים עבדתי עם כל מיני גילאים, אבל הבנתי שילדים זה משהו שמצריך יחס וטיפול שונה. החלטתי להקים סוכנות לילדים, עם הזמן הצטרפה אלי לינדה - מנהלת הסוכנות, לינדה בעלת רקורד מרשים בתעשיית האופנה והפרסום במיוחד בעבודה עם ילדים. עובדת איתי הרבה שנים עוד כהיותי צלם אופנה בה ניהלה לי את הסטודיו. במהלך הדרך אני עובד על פיתוחים, שיתופים ומיזוגים כדי להיות בלעדי ברמת הדברים שאנחנו נותנים לילדים". מקצועיות, יחס וליווי אישי - מעל הכל הקו המנחה של צחי ואזנה בעבודה עם ילדים מתבסס על הרבה ניסיון ותשוקה לתחום, תוך הקפדה על מקצועיות: "אני אוהב ילדים, מנסה להביא משהו אחר בתעשייה - בדגש על דפוסי העבודה. הקשר הראשוני נוצר דרך הורים, ששולחים תמונות של ילדיהם ומביעים עניין בהשתלבות בעולמות הדוגמנות והמשחק. הצוות שלנו מזמן לפגישות אך ורק את מי שנראים בעלי ובעלות פוטנציאל הצלחה גבוה, במהלך הפגישה מתרשמים ומבינים להיכן נכון לנתב את הילד: פרסומות, קטלוגים, קמפיינים, הופעה בתוכניות טלויזיה . אין לנו עניין להשלות הורים ואנחנו גם לא לוחצים על אף אחד ואחת להצטרף, אם אנחנו לא מזהים התאמה. אנחנו לא לוחצים על הורים ללהק את ילדם לקמפיינים, שהם לא מעוניינים בהם. מבחינה כספית ההכנסה מהשתתפות בקמפיין או בסדרה נעה בין מאות לאלפי שקלים, כאשר 80 אחוזים מההכנסה מנותבים להורי הילד. החוזים הם לשנה אחת, לא עם סעיפים דרקוניים וכובלים. אנחנו לא מאמינים בזה". יחס אישי הוא גורם מרכזי בהתקשרות בין הסוכנות לטאלנטים, לדבריו של צחי ואזנה: "יצרתי מעטפת שבה הפוקוס הוא על הילדים. כל סביבת העבודה הכוללת ספקים, צוות חיצוני של סטייליסטים, מאפרים, צוותי צילום, מנהלי סוכנות שעובדים תחתיי, נותנים את מירב מרצם לילדים. לינדה, מנהלת הסוכנות שלנו, עומדת בקשר עם הורי הילדים, בכל מה שקשור לליהוק לקמפיינים, קטלוגים ופרסומות. אני בקשר יומיומי עם ההורים לגבי העבודות. מנסים לתת מעטפת הכי טובה לילדים - עבודות נכונות, לדאוג להם ברמה התקציבית, הסעות, כלכלה, על סט הצילומים. כל מה שצריך. אנחנו מאוד מקפידים על יחס אישי. הטלפון הישיר של לינדה זמין 24/6. תמיד אפשר גם לדבר איתה". לצחי ואזנה יש הרבה מאוד תוכניות לעתיד: "אנחנו עובדים על הרבה פיתוחים ושיפורים, כחלק מזה, התחלנו פרויקט עם קובי צברי - הכוריאוגרף של סטטיק ובן אל. המיוצגים שלנו מגילאי 4 ומעלה מגיעים אליו לשיעורי תנועה - שעוזרים לשחרר את כישרון הילד על הבמה. כיף גדול לראות איך שהם נפתחים על הבמה ומול המצלמה. הכוריאוגרף הגדול בארץ. השקענו בסוכנות המון משאבים ברמת הנראות של המקום, ברמת הנוכחות שלנו ברשתות החברתיות ובאתר האינטרנט של הסוכנות. המטרה שלנו היא להישאר סוכנות הילדים והילדות הגדולה והמקצועית ביותר בישראל. אנחנו עובדים על זה יומם ולילה, על מנת לשלוט בתחום ולהיות אוטוריטה מובילה". צעירים בוערים: סוכנות הדוגמנות והמשחק, שמגשימה חלומות לילדים ונוער סוכנות צחי ואזנה קידס, הנחשבת לגדולה והמצליחה בישראל מזה עשור שנים, חתומה על הצלחות רבות לאורך השנים. הבעלים, צחי ואזנה, מסביר איך זה קורה ילדים זה שמחה כבר אמרו חכמים. אי אפשר להתעלם בעשורים האחרונים מהעובדה שילדים ובני נוער הם חלק אינטגרלי מתעשיית הבידור ובפרט בעולמות הדוגמנות והמשחק. יופי, כישרון והתאמה מנטלית, הם המרכיבים המרכזיים להצלחה. סוכנות צחי ואזנה קידס, שבתקופה האחרונה עברה למשכן חדש ומפואר במגדלי רובינשטיין במרכז ת"א, סוללת מזה עשור לילדים וילדות מגיל שנה ועד גיל 15 את הדרך להצלחה בעולם הדוגמנות והמשחק. את הטאלנטים של הסוכנות ראיתם בקמפיינים של חברות האופנה המצליחות ביותר ובהן: פוקס, שילב, הוניגמן, קיווי,פפאיה,תמנון,טיקולי,האגיס, מלאנז’,מיננה,באבלס ועוד רבים וטובים. אין עוד סוכנות בארץ, שבה ניתן למצוא היצע כה גדול ואיכותי של טאלנטים וטאלנטיות מבחינת פרמטרים של גילאים, מראה וגובה. נולד לצלם ולקדם בשונה מהרבה צעירים בגילאי העשרה, צחי ואזנה ידע בשלב מוקדם מה ייעודו בחיים. החיבור לצילום אופנה קרם עור וגידים ולמעלה משני עשורים וחצי שהוא חזק בעשייה. אז איך הכל התחיל והתפתח? צחי ואזנה משתף: "עוד מהצבא, כששירתתי ביחידה קרבית, ידעתי שאני רוצה להיות צלם אופנה. ראיתי הפקות בכל מיני מגזינים וידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיי. למדתי במשך שנה, התמחיתי והתמקצעתי, בניתי תיק עבודות. ידעתי מה אני רוצה מעצמי. אני טיפוס משימתי, אסרטיבי וממוקד מטרה בכל שלב. התחלתי את הקריירה לפני 25 שנים כצלם אופנה מהמובילים בישראל וכבעל סטודיו, עבדתי עם מיטב הדוגמניות בארץ ובהן: עדי הימלבלוי, שירלי בוגנים, אגם רודברג ועדן פינס, לקחתי חלק בקמפיינים של המון חברות ידועות כגון :ספידו,דיאדורה,מאק, סקרה, איל מקיאג’, מגזין לאישה, רשת מלונות דן,וכו’..... בעשור האחרון החלטתי שאני רוצה ללכת קצת יותר אחורה, לטפח את הדור הבא של ישראל ומתוך זה נולד הרעיון". על תהליכי ההתפתחות של הסוכנות מוסיף ואזנה: "לאורך השנים עבדתי עם כל מיני גילאים, אבל הבנתי שילדים זה משהו שמצריך יחס וטיפול שונה. החלטתי להקים סוכנות לילדים, עם הזמן הצטרפה אלי לינדה - מנהלת הסוכנות, לינדה בעלת רקורד מרשים בתעשיית האופנה והפרסום במיוחד בעבודה עם ילדים. עובדת איתי הרבה שנים עוד כהיותי צלם אופנה בה ניהלה לי את הסטודיו. במהלך הדרך אני עובד על פיתוחים, שיתופים ומיזוגים כדי להיות בלעדי ברמת הדברים שאנחנו נותנים לילדים". מקצועיות, יחס וליווי אישי - מעל הכל הקו המנחה של צחי ואזנה בעבודה עם ילדים מתבסס על הרבה ניסיון ותשוקה לתחום, תוך הקפדה על מקצועיות: "אני אוהב ילדים, מנסה להביא משהו אחר בתעשייה - בדגש על דפוסי העבודה. הקשר הראשוני נוצר דרך הורים, ששולחים תמונות של ילדיהם ומביעים עניין בהשתלבות בעולמות הדוגמנות והמשחק. הצוות שלנו מזמן לפגישות אך ורק את מי שנראים בעלי ובעלות פוטנציאל הצלחה גבוה, במהלך הפגישה מתרשמים ומבינים להיכן נכון לנתב את הילד: פרסומות, קטלוגים, קמפיינים, הופעה בתוכניות טלויזיה . אין לנו עניין להשלות הורים ואנחנו גם לא לוחצים על אף אחד ואחת להצטרף, אם אנחנו לא מזהים התאמה. אנחנו לא לוחצים על הורים ללהק את ילדם לקמפיינים, שהם לא מעוניינים בהם. מבחינה כספית ההכנסה מהשתתפות בקמפיין או בסדרה נעה בין מאות לאלפי שקלים, כאשר 80 אחוזים מההכנסה מנותבים להורי הילד. החוזים הם לשנה אחת, לא עם סעיפים דרקוניים וכובלים. אנחנו לא מאמינים בזה". יחס אישי הוא גורם מרכזי בהתקשרות בין הסוכנות לטאלנטים, לדבריו של צחי ואזנה: "יצרתי מעטפת שבה הפוקוס הוא על הילדים. כל סביבת העבודה הכוללת ספקים, צוות חיצוני של סטייליסטים, מאפרים, צוותי צילום, מנהלי סוכנות שעובדים תחתיי, נותנים את מירב מרצם לילדים. לינדה, מנהלת הסוכנות שלנו, עומדת בקשר עם הורי הילדים, בכל מה שקשור לליהוק לקמפיינים, קטלוגים ופרסומות. אני בקשר יומיומי עם ההורים לגבי העבודות. מנסים לתת מעטפת הכי טובה לילדים - עבודות נכונות, לדאוג להם ברמה התקציבית, הסעות, כלכלה, על סט הצילומים. כל מה שצריך. אנחנו מאוד מקפידים על יחס אישי. הטלפון הישיר של לינדה זמין 24/6. תמיד אפשר גם לדבר איתה". לצחי ואזנה יש הרבה מאוד תוכניות לעתיד: "אנחנו עובדים על הרבה פיתוחים ושיפורים, כחלק מזה, התחלנו פרויקט עם קובי צברי - הכוריאוגרף של סטטיק ובן אל. המיוצגים שלנו מגילאי 4 ומעלה מגיעים אליו לשיעורי תנועה - שעוזרים לשחרר את כישרון הילד על הבמה. כיף גדול לראות איך שהם נפתחים על הבמה ומול המצלמה. הכוריאוגרף הגדול בארץ. השקענו בסוכנות המון משאבים ברמת הנראות של המקום, ברמת הנוכחות שלנו ברשתות החברתיות ובאתר האינטרנט של הסוכנות. המטרה שלנו היא להישאר סוכנות הילדים והילדות הגדולה והמקצועית ביותר בישראל. אנחנו עובדים על זה יומם ולילה, על מנת לשלוט בתחום ולהיות אוטוריטה מובילה".
פייסבוק צחי ואזנה קידס
קרדיט ל צלם - יוני עמר