חיפוש
 
לדף הבית >>     גל ביז >>

נפתחו השבוע שני מרכזי יהל למשפחות מתמודדי נפש בחיפה ובירושלים

 

מפגש הכרות מקוון עם המרכז בירושלים יתקיים ביום שלישי,   10.9.24 בזום,  בין השעות  19:00-20:30  שמטרתו הכרות עם מנהלת המרכז נצחיה פרוכטר והצוות, ללמוד על הפעילויות והמענים הייחודיים  ולהשתתף בהרצאה על הקשבה פעילה.

 

בשנה האחרונה חלה עלייה של למעלה מ-10 אחוז במצוקות נפשיות ובפנייה למרכזי יעוץ למשפחות,  

עמותת איכות בשיקום המפעילה מרכזי ייעוץ למשפחות ברחבי הארץ ,הקימה שני מרכזים חדשים למשפחות מתמודדי נפש בערים חיפה וירושלים  שיעבדו עם משפחות מתמודדי נפש, גורמי  הטיפול והשיקום בעיר.

 הצוותים במרכזי יה"ל בערים חיפה וירושלים מתמקדים  במתן סיוע לבני משפחתם של אנשים המתמודדים עם מחלה או הפרעה נפשית, מתוך תפיסת העולם שלמשפחה יש  מקום מרכזי בתהליך השיקום של המתמודד.

המרכזים  מספקים  ארבעה סוגי  שירותים :   עבודה פסיכו-חינוכית - להעשרת הידע והכלים להתמודדות של בני המשפחה,  טיפול ממוקד - לתמיכה אישית וקבוצתית באתגרים היומיומיים, סיוע במיצוי זכויות המגיעות למתמודדים ולבני המשפחה ופעילויות לחיזוק, תמיכה והרחבת החוסן האישי והמשפחתי.

מפגש הכרות מקוון עם המרכז בירושלים יתקיים ביום שלישי,   10.9.24 בזום,  בין השעות  19:00-20:30  שמטרתו הכרות עם מנהלת המרכז נצחיה פרוכטר והצוות, ללמוד על הפעילויות והמענים הייחודיים  ולהשתתף בהרצאה על "הקשבה פעילה" .

 קישור לזום:  

https://us02web.zoom.us/j/81248444716?pwd=n4gAHKx7AV3AqD2k2niZ4Y7uON4pt0.1

המרכז ממוקם ברחוב שערי העיר יפו 216  קומה 5 ירושלים.

מפגש הכרות מקוון עם המרכז בחיפה  ושירותיו יתקיים ב11.9 בזום,

בין השעות  18:00-20:00 ,בהנחיית תמי קאופמן, מנהלת מרכז  יה"ל חיפה בנושא "בתוך החיים, בשבתות ובחגים, להיות בן משפחה מטפל".

לינק לזום : * https://us02web.zoom.us/j/88364565277?pwd=liR5j1enZTFgS3jbWUyz

המרכז ממוקם ברחוב פל ים 2, בנין אורן  קומה 4 חיפה.   

קבלת השירות אינה כרוכה בתשלום. פעילות המרכזים ממומנת ומפוקחת על ידי משרד הבריאות.

עמותת איכות בשיקום מפעילה 7  מרכזים(ולכל מרכז שלוחה בעיר קרובה) לייעוץ למשפחות מתמודדים בערים: ראשון לציון, חדרה, כפר סבא, ירושלים, אשקלון, חיפה ואשדוד. המרכזים ממומנים ומפוקחים על ידי משרד הבריאות.

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים