חיפוש
 
לדף הבית >>     תוכן שיווקי - best link >>

שילוב של מייפל במגוון קינוחים טעימים במיוחד

 

מייפל הוא אחד הסירופים הטעימים ביותר שיש. לסירופ הענברי גוון טעם ייחודי שאינו דומה לדבר. הוא מזכיר מעט טעמי אדמה ושלכת, והדבר הגיוני לאור העובדה שהוא מגיע אלינו מעצי האדר המצויים בקנדה הרחוקה

 

מייפל הוא אחד הסירופים הטעימים ביותר שיש. לסירופ הענברי גוון טעם ייחודי שאינו דומה לדבר. הוא מזכיר מעט טעמי אדמה ושלכת, והדבר הגיוני לאור העובדה שהוא מגיע אלינו מעצי האדר המצויים בקנדה הרחוקה. את סירופ המייל ניתן לשלב במגוון מאכלים וקינוחים שונים שבהם הוא הכוכב. במאמר זה נביא לפניכם מגוון מאכלים שהמייפל עושה להם רק טוב.

פנקייק – המאכל הלאומי

אי אפשר לדבר על סירופ מייפל מבלי להזכיר את הפנקייק. המאכל המזוהה ביותר עם הסירופ הטעים שמככב בעשרות תמונות ובעשרות בתי קפה המגישים את השניים יחד. אומנם אפשר לאכול את הפנקייק עם שלל תוספות אחרות, אך בואו נודה על האמת – מהו פנקייק ללא סירופ מייפל לצידו?

עוגת מייפל עסיסית

האם יצא לכם פעם לטעום  עוגת מייפל? מדובר בעוגה בחושה פשוטה וטעימה שבבלילה משולב סירופ המייפל להעשרת הטעמים שלה. מי שרוצה להעניק לעוגה טעמים עשירים עוד יותר, יכול למזוג עליה סירופ מייפל מהול במים חמים מיד עם צאתה מהתנור ולהעניק לעוגה נימוחות רכה ומתוקה במיוחד.

גלידת וניל מפנקת

ייתכן שגלידת וניל נשמע לכם כמו קינוח סטנדרטי למדי, אבל האמת שאם תבחרו לשלב את הגלידה הענוגה והעדינה, ובמיוחד אם היא גלידת וניל אמיתית שיש בה נקודות שחורות קטנטנות של מקל הווניל, ביחד עם סירופ מייפל ואגוזים קצוצים, תגלו שזהו אחד הקינוחים היותר טעימים שיצא לכם להיתקל בהם. תוכלו להגיש את הגלידה כקינוח בחג השבועות או לאחר ארוחה חלבית ולהפתיע את האורחים שלכם עם קינוח פשוט אבל טעים במיוחד, או שתוכלו סתם להתפנק ביום קיץ חם עם גלידה קרה בטעמי חורף עמוקים לצד אגוזים קצוצים.

טארטלטים של מייפל

למי שאינו יודע טארטלטים הם מיני טארט, כאשר הטארט עצמו הוא מאפה שעשוי מבצק פריך שנאפה במלואו ונהוג למלא אותו במגוון מילויים מתוקים. הטארטלטים הם גרסת המיני של הטארט אשר יכול להגיע בגודל של פאי או עוגה בקוטר של 24,26 או אפילו 28. את הטארטלטים הקטנים שהם בגודל של ביס אחד, אפשר למלא במגוון מילויים שונים, אך השילוב של קרם מייפל בתוך הטארטלט הקטן הוא שילוב מנצח. מעל קרם המייפל אפשר לזלף מעט קצף ביצים יציב, לשרוף מעט עם ברנר ולהגיש.

קרפים צרפתיים בניחוח קנדי

הקרפ הוא גרסת הפנקייק הצרפתית. בזמן שהפנקייק הוא תפוח ואוורירי, הקרפ הוא דקיק ושטוח וניתן למילוי וגלגול או קיפול. בגרסה זו  נמליץ לכם להכין קרפים ולמלא אותם בסירופ מייפל בשילוב של גבינת מסקרפונה ופירות יער. השילוב הנהדר הזה יפיק עבורכם את הביס המושלם.

ופל בלגי עשיר טעמים

קינוח נוסף שטעמי המייפל אינם זרים לו הוא הוופל הבלגי. התערובת הנוזלית שהופכת לוופל קשיח ופריך נהנית משילוב של סירופ מייפל לצד הר קצפת אוורירית ושלל סוכריות. מי שרוצה יכול להוסיף לכל השמח הזה גם מגוון רטבי שוקולד, שיהפכו כל ביס לחגיגה אמיתית.

סלמון ברוטב מייפל וחרדל

לא רק קינוחים מתוקים נהנים מהשפעותיו של סירופ המייפל. הסירופ מחמיא גם לדג הסלמון הוורדרד, אשר מקבל גווני טעם מתוקים וייחודים כאשר הוא מושרה במרינדה של מייפל וחרדל. הוסיפו למרינדה גם מלח, פלפל שחור ומעט עלי תימין טריים, השרו את הנתחים לפחות שעתיים ואחר כך הכניסו אותם לתנור. בסיום האפייה תתקבל מנה ריחנית וטעימה שלצידה תוכלו להגיש אורז לבן ואפונה, שיחמיאו לטעמי המנה הייחודיים.

לחם טרי בטעמי מייפל וטוויסט

מי שאוהב לאפות לחמים ואוהב לשלב בהם שילובים מעניינים ישמח לגלות כי הוא יכול לאפות לחם עם בצל מקורמל וסירופ מייפל. השילוב המעניין הזה יפיק לחם רך, טעים, מתוק ובעיקר מעניין.

קרדיט תמונה ל pixabay

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים