חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חיפה והסביבה >>

VixiV: סיפורה של מהפכה

 

ויקסיב היא כמוסה טבעית שתחולל פלאים בגופכם ומאחוריה עומד סיפור בלתי יאמן של אדם שפשוט רצה לחיות- כיצד היא תגרום לכם להיות רזים יותר?

 


עשרות אלפי מחקרים נעשו על נזקי האכילה של מזון מתועש אך הבעיה היא שפעמים רבות אנחנו מתעלמים מהנתונים שמגיעים ממשרד הבריאות ואפילו מארגון הבריאות העולמי ובמקרה הטוב נקרא דו״ח החדש ונמשיך לצרוך ג׳אנקפוד ולשתות שתייה מתוקה. סטיב ג’ובס החל את המהפכה בעולם המחשבים והטלפונים במחסן קטן ובשנים האחרונות אנחנו מקבלים הוכחות לכך שבנושאים מסוימים אנשים פרטיים מצליחים היכן שארגונים ופוליטיקאים נכשלים- זה בדיוק מה שקורה כעת בנושא ההשמנה הכרונית.

משקל עודף יכול להוביל אותנו אל מחלות כגון לחץ הדם, סכרת, שומנים בגוף ובדם, דום נשימה בשינה ועוד. VixiV היא הבשורה החדשה בתחום הירידה במשקל ללא צורך בספירת קלוריות, מכון כושר והכנה של מנות מיוחדות ולא טעימות- שיטה המשלבת המלצות למזון ומועדי אכילה ונטילה של כמוסות טבעיות.

האדם מאחורי הבשורה

יולי לב, מנהל פרויקטים בהנדסה אזרחית, סבל מהשמנה כרונית במשך 57 שנים. הוא היה מכור למזון מהיר ועבר אינספור כישלונות כאשר ניסה להיפטר מהמשקל העודף. זה התחיל עוד כשהיה תינוק- "אמי סבלה מחוסר אהבה בילדותה ואת כל אהבה שהייתה חסרה לה העניקה לי דרך האוכל" הוא נזכר בכך שתמיד האכילה אותו בתדירות גבוהה. כבר בגיל 6 הוא הרגיש שמן- "הרגשתי שזה חלק מהאופי שלי, הייתי כבד וחסר תנועה" הוא מספר.

ב-2013 חייו היו בסכנת חיים ואז הגיעה נקודת המפנה- הוא החליט לנטוש את כל מה שלימדו אותו הרופאים ושאר בעלי המקצוע ולרכוש ידע בנושא. הוא רקח משקה מחמישה צמחי מרפא ויחד עם שינוי הרגלי האכילה התחולל הנס: לאורך התהליך הוא הוריד במצטבר מעל 61 קילו ועד היום הוא מצליח לשמור על המשקל והבריאות.

 "אני לא אשכח כיצד כעבור עשרה חודשים בעת שהחניתי את אופנוע הספורט החדש שהענקתי לעצמי במתנה אחרי שהורדתי 40 קילו, פגשתי חבר שלא ראה אותי שנה והוא לא האמין שזה אני" הוא מספר. אותו חבר הפיץ את הסיפור ויולי החל לקבל פניות של אנשים נוספים שרצו את ״אבקת הקסמים״ שלו ולאחר השימוש בה העידו על שינוי משמעותי- זה היה הרגע בו לב הבין שמדובר בשליחות. הוא גיבש צוות מומחים ולאחר 8 שנים של מחקר ופיתוח נוצרה הכמוסה טבעית של ויקסיב.

כיצד עובדת השיטה?

VixiV (אותה יש לצרוך 3-4 פעמים ביום) מכילה 8 רכיבים טבעיים הגורמים לתחושת שובע, דחיית חשקים למתוק ופחמימות, שריפת שומנים והורדת מתחים. בנוסף היא נוגדת חימצון, תורמת לאנטי אייגינג׳ ובשילוב עם אכילה נכונה לפי השיטה של לב גורמת לירידה במשקל ולתחושת נמרצות ורעננות.

בזכות הכמוסה תגמלו ממזון לא בריא, פחמימות וסוכרים- "תאמינו או לא הבילויים עם החברים שלכם יישארו בדיוק כמו פעם, רק עם הבדל אחד – אתם לא תכניסו מזון רעיל לגופכם, ואפילו לא תרצו בכך" מסביר לב. הגמילה תלויה במשקל שלכם ואורכת בין שלושה לעשרה חודשים בממוצע, אך יכולה להימשך גם שנה או יותר. תהליך המעבר לאורח החיים החדש מלווה במפגשי זום באורך של כשעתיים.

בניגוד לדיאטות אחרות בה ההתמדה היא בעלת תאריך תפוגה, בזכות הכמוסה והאפקטים שהיא מעניקה תוכלו להישאר בעלי משקל תקין לנצח. אחוזי ההצלחה של התוכנית גבוהים מאוד ולכן גם אם התייאשתם מניסיונות קודמים כדאי לכם לתת צ’אנס למהפכה הזו ולהיפרד מההשמנה הכרונית.

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA-  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.

ליצירת קשר

**אזהרה: תוסף תזונה אינו תרופה. יש להיוועץ עם רופא. חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים.

C.D.R – בית למותגים מחוללי מהפכה

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים