מדוע חשוב לרשום את ההוצאות של בית העסק
למה ישנה חשיבות לרישום כל ההוצאות שיש לי גם בתור עוסק מורשה וגם בתור עוסק פטור? על כך בטור הבא...
אם אנחנו לא רושמים את כל ההוצאות אנחנו משלמים מיסים שאנחנו לא צריכים לשלם , כשאני מדבר על מיסים אני מתכוון למע"מ (אם זה עוסק מורשה) ומס הכנסה וביטוח לאומי (גם עוסק פטור משלם ביטוח לאומי).
אתן לכם דוגמא : הגיע אליי ספר ממייצג אחר לאחר שיחת תיאום שעשיתי איתו התברר כי לא רשמו לו הוצאות שכירות מדובר בהוצאה של 3,800 ש"ח בחודש ובשנה 45,600 מכיוון שהנ"ל נמצא בדרגת מס של 30% הנ"ל זרק לפח (כך אני קורא לתשלומים שאתה לא צריך לשלם) 13,680 מבחינת מס הכנסה ועוד 8,208 תשלומים לביטוח לאומי לא חבל.
בברכה,
ארז גריל
יש לכם עוד שאלות לארז גריל - רו”ח, הנהלת חשבונות ויעוץ מס? כנסו!
האתר שלי 054-6617580
דברו איתנו ב | |
רוצים עוד פרטים? כנסו! |