חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בדרך ליום המושלם: כל מה שכדאי לדעת על רכב חתן כלה

 

לא רק אולם וטבעות: פרט לסידורים הברורים מאליהם, ביום החתונה יש עוד אלמנטים שיש לתת עליהם את הדעת, ושאולי לפעמים נפספס בגלל ההתרגשות מהיום הגדול, כמו למשל הרכב שבאמצעותו תגיעו למקום האירוע. כך תיהנו מנסיעה בטוחה וכיפית בדרך לחתונה

 

יום החתונה הוא יום מכונן עבור בני הזוג שמתחתנים וישנם לא מעט אלמנטים שמטרתם להפוך את היום הזה למרגש ומיוחד – בהם גם רכב החתונה. על מנת שתוכלו ליהנות מנסיעה נוחה ומהנה במיוחד, בדרך לאחד האירועים החשובים ביותר בחייכם, ארגנו עבורכם מדריך קצר עם כל מה שחשוב לדעת על רכב החתונה. 

בחירת הנהג

ביום החתונה ההתרגשות בשיאה, ולכן סביר מאוד להניח שאף אחד מבני הזוג לא יוכל לנהוג למקום האירוע בעצמו (בטח לא בתוך שמלת כלה מלאת שכבות או חליפת חתן מגוהצת). בנוסף, אחד מהפינוקים ביום החתונה הוא שקיים נהוג צמוד, שמשנע את הזוג ממקום למקום ומאפשר להם להירגע ולנוח לפני הטקס, ואולי אפילו לחטוף משהו לאכול במושב האחורי. על מנת להעביר את הנסיעה בנעימים ובבטיחות, יש לתת את הדעת בראש ובראשונה על האדם שמשמש כנהג ביום החתונה, ובכלל זה על איכות הנהיגה שלו ומצב הרוח הכללי שלו, שכן אלה עלולים להשפיע על האווירה ברכב. בנוסף, חשוב מאוד לוודא שיש ברשותכם ביטוח רכב רלוונטי, ושהביטוח מכיל כיסוי מתאים גם לנהג שבחרתם לאותו היום. אם אתם מעוניינים לבטח את עצמכם אף יותר, תמיד תוכלו לרכוש גם פוליסת ביטוח מקיף, לכיסוי מקרה של גניבת חפצים אישיים שנמצאים ברכב – כמו למשל כספי החתונה או מתנות. 

בחירת סוג הרכב

פרט לבחירת הנהג ורכישת כל הביטוחים הנדרשים, כדאי מאוד לחשוב גם על סוג הרכב שמוביל אתכם לחתונה. אם אתם מתחתנים באוויר הפתוח, למשל, ייתכן כי רכב שטח יהיה בחירה טובה יותר עבורכם מרכב משפחתי רגיל. אם אתם מגיעים עם הרבה מלווים, ייתכן שתידרשו לעשות שימוש ברכב גדול יחסית, כזה שמכיל יותר מושבים מרכב סטנדרטי. אם אתם מעוניינים בחוויה יוקרתית יותר, תוכלו לשכור לימוזינה או רכב יוקרה וכדומה. אתם כמובן יכולים להשתמש גם ברכב הפרטי שלכם לאותו היום, שטוף ומקושט, וגם תוכלו לשכור רכב מיוחד שיכנס כאלמנט נוסף ומעניין בצילומי החתונה, כמו רכב אספנות משופץ.  

השכרה לעומת רכישה

בהמשך לסעיף הקודם, לפני החתונה חשוב להחליט אם לשכור רכב או להשתמש ברכב שכבר יש ברשותכם (אם יש לכם כזה). על מנת לקבל את ההחלטה, יש לקחת בחשבון שלושה פרמטרים עיקריים: מספר האנשים שיהיו ברכב ביום החתונה, סוג הרכב שתצטרכו או שאתם מעוניינים בו והתקציב שעומד לרשותכם.

  • נוסעים בחבורה אחת גדולה ליום החתונה? שכרו רכב גדול שיכיל את כולכם בנוחות 
  • מתחתנים בשטח פתוח? לכו על רכב שטח מגניב שישלים את הלוק. 
  • עושים צילומים אורבניים מגניבים? שכרו רכב אספנות בצבעים בוהקים שישלים את הסטיילינג של היום
  • מתחתנים עם תקציב מוגבל? לכו על הרכב שלכם או שאלו רכב מבן משפחה או חבר טוב 
  • מקשטים לבד? גם כמה פרחים בודדים וסרטים יעשו את האפקט הרצוי ואין צורך לקנות משתלה שלמה. 

 

קישוטים

אם כבר דיברנו על קישוטים - רכב חתן כלה הוא כידוע רכב חגיגי, שמתהדר במגוון של קישוטים יפים במיוחד. בין היתר, תוכלו לקשט את הרכב בבלונים, פרחים אמיתיים, סרטי מתנה צבעוניים ועוד. בעת קישוט הרכב, הקפידו לעשות שימוש בדבק שניתן להסיר בקלות ושאינו פוגע בציפוי הרכב, ובייחוד אם אתם בוחרים לשכור רכב לצורך המאורע. אם אתם אלו שדואגים לקישוט הרכב או שאתם צריכים לקחת אותו לספק שיקשט אותו, נמליץ שלא לעשות זאת באותו היום, אלא ערב לפני כן, כדי לא להוסיף לכם עוד מטלה לרשימת המטלות ביום לחוץ ממילא. אם הנהג שלכם או חבר אחר הוא זה שמקשט את הרכב או לוקח אותו לקישוט, בהחלט כדאי שיבצע זאת באותו היום בבוקר, במידת האפשר, במיוחד אם הקישוט כולל פרחים; קישוט בסמוך ככל הניתן למועד האירוע, יבטיח קישוטים שנראים טריים ורעננים ושיחזיקו מעמד לאורך כל הערב ועד הנסיעה הביתה. 

הפרט הקטן שעושה את כל ההבדל 

אומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים, ולמרות שהרכב שלכם ביום החתונה כנראה יהיה הפרט הזניח ביותר, וכזה שלא בהכרח תזכרו שנים לאחר מכן, זה עדיין חלק קטן ומתוק שיכול להוסיף לכם אור ושמחה ליום החתונה, וכזה שיגרום לכם לחוש את תחושת החגיגיות של היום ביתר שאת. אל תוותרו על רכב מתאים, נהג שאתם סומכים עליו וקישוטים לפי טעמכם כדי להבטיח שכל היום "ייסע חלק"! 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים