חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - חיפה והצפון >>

שיווק דיגיטלי: איך ניתן לקבוע מחיר עבור המוצר שאנו משווקים

 

שיווק דיגיטלי: כותב המאמר הינו שי סגל, מומחה בתחום השיווק הדיגיטלי מאזור חיפה. על פי אילו פרמטרים עלינו לחשב את הערך של המוצר? על כך ועוד בטור הבא!

 

 יש הרבה שיטות וגישות לתמחור מוצר,
אני אוהב לגשת לתשובה על פי רמת הניסיון והביטחון שיש לבעל העסק.
בשלב הראשון נעשה סקר שוק קטן, נבדוק 10-20 עסקים המציאים שירות דומה לשלנו ונבנה טבלת מחירים.
ברגע שנבין מה המחיר הממוצע בשוק, נוכל להתקדם לשלב הבא.

אם מדובר בעסק חדש בתחילת דרכו, הייתי ממליץ לתמחר באיזור התחתון של הממוצע,
וככל שיש יותר ביטחון, הבנה, מקצועיות וידע אפשר להעלות מחיר לממוצע העליון ויותר ממנו.

תזכרו שאין דבר כזה זול או יקר, יש מה הלקוח מוכן לשלם.
בכל שוק יש מוצרים זולים יותר ויקרים יותר:
אפשר לקנות רכב קיה פיקנטו ב70,000 שקל, ואפשר לקנות פרארי ב1.7 מיליון שקל.
אפשר לשלם ליועץ עסקי 300 שקל וליועץ אחר 30,000 שקל לפגישה.
אפשר לקנות איפור ב-50 שקל או ב1500 שקל במותג יוקרה
אפילו תפוח אפשר לקנות ב8 שקלים או 28 שקלים אם הוא אורגני!

אין עניין של זול ויקר, יש סדרי עדיפויות ומה הלקוח מוכן לשלם על המוצר/שירות שהוא רוצה וצריך.

תתמחרו על פי הביטחון העצמי שלכם,
ואם מדובר במוצר פיזי אתם רוצים לתמחר במינימום 300% מסך העלויות שלכם כדי להיות רווחיים
(אלא אם מדובר במוצר חדירה ראשוני שמשם הלקוח ימשיך לרכישה גדולה יותר)

 


יש לכם עוד שאלות לשווק דיגיטלי - שי סגל? כנסו!

052-8065656 המיניסייט שלי

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים